FOR EVER Sp. z o.o.
ul. Mory 10, 01-330 Warszawa
tel: +48 (22) 53-27-301
fax: +48 (22) 53-27-315
email: biuro@for-ever.com.pl
Warunki nawiązania współpracy

Firma For Ever obsługuje jedynie kontrahentów kupujących towar do dalszej odsprzedaży. Firmom, które chciałyby nawiązać z nami współpracę nie stawiamy żadnych wymagań co do wielkości zakupów. Przy dokonaniu pierwszej transakcji Partner powinien dostarczyć dokumenty firmy: KRS, NIP, REGON.
Formą płatności dla nowych Partnerów jest gotówka lub potwierdzony przelew. Po początkowym okresie współpracy istnieje możliwość negocjacji kredytu kupieckiego.

Dokumenty

Tutaj znajdziesz umowę dealerską w formacie Word 97

Tutaj znajdziesz umowę dealerską w formacie Adobe PDF

Zamówienia
Zamówienie może być dokonane pisemnie, telefonicznie, faksem lub mailem.
Dział handlowy przyjmuje zamówienia w godzinach 9-17.

Realizacja zamówień

Odbiór własny
Odbiór własny towaru odbywa się bezpośrednio z magazynów
For Ever Sp. z o.o. w godzinach 9-17.

Wysyłka towaru

Z dniem 2 stycznia wprowadzone zostaną nowe zasady dotyczące opłat logistycznych w naszej firmie.

  1. Wysyłka do siedziby/oddziału firmy:
    Zamówienie o wartości powyżej 2500 PLN netto wysyłane na jeden adres wysyłkowy nie jest obciążane dodatkową opłatą logistyczną.

    Zamówienie o wartości 2500 PLN netto i mniejszej, wysyłane na jeden adres wysyłkowy będzie obciążone opłatą logistyczną w wysokości 19 PLN + VAT

  2. Klienci dokonujący zakupu "za pobraniem" obciążeni będą dodatkową opłatą:
    przy zamówieniach poniżej 8000 PLN brutto  opłata wynosi 10 PLN + VAT
    przy zamówieniach o wartości 8000 PLN brutto i większej opłata wynosi 2% wartości brutto zamówienia + VAT

  3. Przy zamówieniach w cenach specjalnych firma For Ever zastrzega sobie prawo zmiany warunków logistycznych.
Wszelkie roszczenia z tytułu niezgodności są możliwe tylko po przesłaniu do For Ever w ciągu 24 godzin protokołu niezgodności spisanego w obecności przewoźnika.


© For Ever Sp. z o.o.